Inridning

Är nästan lite nervös...
I dag när Carina och jag åkte hem från Upplanda frågade hon om jag kunde hänga på unghästarna i morron. Jag visste inte då om jag skulle fota på Cissis hoppkurs eller inte, men jag bestmde mig för att åka till Vendel och påbörja inridningen, det är bättre att hästarna blir inridna än att knäppa några kort.
Problemet är att några vill ha bilder från inridningen, och "min fotograf" Dessie, kan inte! Shit vad ska jag ta mig till :O
Måste fråga runt så att jag hittar någon som är villig att åka ut och frysa för att jag ska få några kort. Jag vill själv ha bilder oxå, för att kunna se hur de utvecklas och bygger upp muskler.

Var ett tag sen jag la upp en "före" och "efter" bild på Bounty så jag ska ta och fixa en sån, så att ni får se hur fin hon har blivit! :D

Jag och Papya, Foto: Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0