Massa saker idag

Har hänt mycket idag så har inte kunnat uppdatera, har knappt hunnit sitta vid datorn.

Skolan började 08.55, massa kul att träffa kompisarna :D
Viodare med matte, och självkalrt hade man "glömt" matteboken, nej de hade jag inte. För den låg underst i skåpet och jag inte såg! Illa.
Svenska, killarna från IP gilalr att retas, och jag vet. Jag har världens bästa ponny!
Sen nån nu kurs med Inga-Lill, Arbetsmiljö och säkerhet? Har jag rätt att den heter så? (A)
Iaf så gick de fort, sen ner till idrotten, hur ska man veta att man har idrott första skoldagen? Nee jusste (;
Hem med 3 tåget.

Så har min skoldag sett ut :D

Sen åkte man till stallet med halv 5 bussen, ville verkligen inte då de var -16 när jag åkte, usch!
Men jag tog en skrittur barbacka, okej inte bara skritt. Blev lite jobb i traven och sen några galoppsprång oxå :)
Pigga supersnälla ponny :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0