Snart stallet

Tar 12.10 bussen ut till stallet idag, ska snart sätta mig och rosta mackor, Mums!
Det är "bara" -10 idag oxå, och väldigt fint väder så kameran får åka med. Tyvärr ingen som kan fota mig så de får bli tråkiga hagbilder igen, som alltid.

Någon som vill komma och fota mig någon dag då det är fint väder? Får självklart använda min kamera men har du en egen så går de bra oxå :D

Men på söndag, om jag får åka och hoppa så kunde Sara knäppa nåt kort, och så tänkte jag få pappa att filma lite småsnuttar. Jag vill ha före och efter filmer (; Alltid kul!
Tyvärr kan juh inte jag sätta ihop filmer så om någon kan det så får ni gärna säga till! :)

Kommentarer
Postat av: amanda

jjjjaaaaaggg vill fota dig :DDDDDDDDDDDD

med både din och min kamera (a)

så jag har några bilder på min dator och för jag älskar att fota med nikon xD

och jag tror jag kan sätta ihop filmer :)

2010-01-07 @ 11:00:45
Postat av: Dessie

i sommar ;) (a)

2010-01-07 @ 16:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0