Haha!



Måste få skratta av mig lite! Idag när jag gick till tåget efter att ha träffat älsklingen, gick jag förbi 2 killar och 1 tjej, så hör jag hur den ena killen säger "Kolla en snygg tjej" när jag går förbi, jag kan inte låta bli att skratta! Kul att höra ojah, men jag har min Victor som ingen kan byta bort (;

Sedan när man står på stationen, då kommer en trevlig filur vid namn Jeanette och pratar, det första hon frågar, "Är du tsm med Victor?". När ska dom dära frågorna ta slut? (; Det var faktiskt någon vecka sedan nu som vi kläckte det och det är fortfarande folk som kommer och frågar. Nej, nej, inget skrevs alls på facebook, så ingen kan juh omöjligt veta det (;

Det är kul att höra, faktiskt. Många blir så grymt förvånade, jag förstår inte riktigt varför? Eller kanske..? Är inte 100% på det iaf, men så äre :)

Kommentarer
Postat av: Persson

Dom kanske blir förvånade att jag har hittat en tjej som dig ;) <33



Älskar dig! <33

2010-06-23 @ 20:36:46
Postat av: Sofia Törnqvist

Vilken härlig blogg :)

2010-06-24 @ 00:24:11
URL: http://strnqvists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0