Ojoj, vilken gårdag!

Kan inte säga att jag är speicellt bakis, som tur är (; Men de tog emot att kliva upp ur sängen i morse
hemma hos Sara. Det blev en mysig kväll hemma hos Sara med de bästa, vilka underbara vänner jag
har! Supergod mat, efterrätt och lite alkohol. Fy tusan så trevligt vi hade det!

Ett samtal blev av och vi knallade iväg in mot Tierp i hopp om att hitta någon rolig fest. Träffade på en
Dessie, du är helt ****** underbar! Sedan att jag förstörde lite av kvällen är en annan sak, men nu vet
jag. Tack för det, jag antar att du läser detta, det är inte bara jag som förstör, du gör det lika mycket.
Och Dessie, du är så fruktansvärt ****** underbar! Jag förstår inte att du är sann, tack så mycket för
att du finns för mig. Tack för allt du gjorde och gör för mig.

Men jag hade en otroligt rolig kväll om man bortser vissa saker, jag ska leva livet fullt ut, ingen ska få stoppa mig nu!


Kommentarer
Postat av: Dessie

:D <333

2011-06-27 @ 16:37:26
URL: http://galenmumie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0