Ligger efter

Idag kommer det att bli läxläsning för fulla muggar.
Skolan har gått bra, inte så värst jobbig som den brukar efter en veckas lov. Däremot fick jag springa till tandläkaren på akuttid pga visdomstand. Så nu är det pencillin som gäller för mig i 10 dagar. Inte kul.

För övrigt måste jag notera att igår, var första gången jag var bakis på riktigt. Magen var verkligen inte med mig. Stackars älskling (; En halvt rolig kväll blev det i lördags, mycket dricka som är kanske lite väl god för den delen. Mindre bra saker hände med men sånt är livet, en dag kommer den personen att få höra mycket hur mycket den vill det eller inte.

Och så har jag sjuuukt mycket bilder som jag ska visa er. Men det får bli efter allt plugg, fast jag börjar nog med att städa rummet, det kan verkligen behövas... Haha.

Kommentarer
Postat av: Engman

Har em skift på praktiken nu 14-22 men

Messa när du kan skicka bilder :DDD

2011-11-07 @ 19:25:39
URL: http://fotografamandi.blogg.se/
Postat av: Alexandra

SV: Haha precis som jag då, när jag fick nya glasögon började jag använda dom :) Linser är väldigt bekvämt att växla med då och då!

2011-11-08 @ 16:49:10
URL: http://a

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0