Fräsch för kvällen

Sitter här redo, ska bara vänta in älskling som kommer hem från jobbet alldeles strax. 17.15 går tåget mot Uppsala. Då blir det att fira lite smått, jag och E har nämligen 6 månader idag. Vi ska äta på fin restaurang och sedan gå på bio. Bion blir This means war, hoppas på att den är bra! :)

För övrigt har jag mina nya snygga jeans på mig, och den supersnygga spetströjan, båda köpta på Gina Tricot i onsdags. Najs!

Tidigare på dagen har det vart prov, som jag inte skrev, sedan svenska och skriva klart min uppsats - så sköööööönt! - och sist hade vi sam där det var att argumentera för eller emot olika tillåtna och icke tillåtna saker i Sverige, som aktiv dödshjälp, abort och dödsstraff. Mycket kul hade vi! Haha (;












Kommentarer
Postat av: Jonna

Vilken söt outfit! Älskar jeansen :)

2012-03-14 @ 19:45:58
URL: http://ionas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0