Fina Rayona och Leona

Mobilkameran
 
Idag tog jag mig en tur till Linda och hästarna hos henne. Det blev en ridtur på Rayona, ojoj vad jag kommer att ha träningsverk! Hon har blivit så fin! Men oj så mycket häst att rida, och jag som inte ens är tränad, har inga "ridmuskler" kvar. Haha. På slutet fick jag även sitta på upp 5-åriga Leona och känna lite på henne. Och oj ännu en gång, vilken häst för framtiden! Hon ligger något år efter men shit alltså, det kommer att bli en otroligt fin häst. Linda har bra fina hästar alltså!
 
Det blev en massa prat om allt mellan himmel och jord, men även lite allvarligare saker. Det känns bra och jag kommer att börja rida Corona ca 2 dagar i veckan hädanefter. Så det ska bli riktigt kul! Ska få igång min ridning igen och vem är inte bättre än Corona? (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0