En annorlunda dag i stallet

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Stallet idag var lite annorlunda, jag mockade sittandes och kunde inte göra allt för mycket. Men det är inte så konstigt heller. Fick hjälp av min syster att göra de flesta sysslorna, som tur var. Hon gjorde i ordning Corona ganska så själv, jag la mig i och borsta manen typ (;
 
Däremot så är jag för petig och valde att sadla och tränsa själv. Typiskt. Men det gick att göra det lite i taget. Sedan så fick syrran rida till en början, gav som en mindre lektion och med tanke på att inte ha ridit på 1,5 år så var det riktigt bra. Jag satt upp en liten stund för att känna igenom damen då syrran inte riktigt lyckades få igenom vänstersidan. Och jag tror att jag lyckades ganska bra med att få loss henne. Däremot så satt jag otroligt snett med sko på bara en fot. Men aja, fick parera det ganska så mycket. Och utan stigbyglar, så är det inte allt för lätt (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0