Energiknippe

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
En uteritt på mitt hjärta, med en massa energi. Men jag har lite funderingar om att Corona inte riktigt känns okej just nu, så jag ska försöka få tag i Bea för en genomgång. Men energi finns det gott om! Hade tänkt att bara skritta och travjobba henne, men Corona valde att galoppera på stället i stället, så de blev lite högre fart än tre galoppsprång på nån meter bara. Haha!
 
Nu längtar vi efter att börja träna igen! Jag funderar så det knakar gällande dressyrsadeln, jag vill så gärna ha den. Men frågan är lite hur? Den var över prisklassen jag hade satt, men känslan jag fick med den var obeskrivlig. Vi skulle kunna gå så mycket längre inom dressyren med en sadel som passar. Det känns inte roligt att "sumpa" den chansen bara för att sadeln var ett par tusenlappar dyrare än vad jag tänkt. Får se hur jag gör, men de lutar mot att köpa den ändå. Frågan är bara var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0