Tidig morgon i stallet

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Datorn samarbetade inte med mig i morse så därav ingen uppdatering.
Men jag var i stallet kl 07.00. Släppte ut Corona ochg började mocka och göra allt i stallet klart. In med Corona igen, snöstorm, plocka på nya schabraket och använda nya bettet, har köpt ett apple mouth rakt bett på Hööks med schabraket. Så snyggt!
 
Ridtäcke och så in i ridhuset. Hade precis ridit fram när vi får sällskap av en till, alltid trevligt!
Hon var så fin min dam. Otroligt lyhörd och lyssnade otroligt bra. Till slut lyssnade hon för bra så jag fick inte fram henne. Så då blev det en massa travökningar och så var hon framme i handen igen. Avslutade passet när det kändes osm bäst. Äntligen går det framåt!
 
Känns så otroligt kul att rida nu. Men en massa uteritter blir det resterande av helgen, så jag hoppas att vädret håller i sig och att solen visar sig. Nya täcket fick även invigas idag då det blåste storm och snöade konstant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0