Mysig uteritt

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Ett bra beslut att rida ut idag, även fast det blåste en del så var det lite lä när man kom in i skogen. Och Corona, alltså vilken häst jag har! Ibland förundras jag verkligen av hennes träningsskalle. Valde att ha graman idag som livlina, då hon vilade igår och dagen innan promenerades hon. Alltså behöver jag något ut i fall Corona får för sig något. Men det behövdes inte. Hon arbetade på riktigt riktigt bra och jag behövde inte göra speicellt mycket för att hon skulle jobba på. Galoppen får stoort plus idag! Reglerbar som tusan och i en stadig låg form gjorde hon allt i.
 
Efter förra veckans alla katastrofridningar så var detta skönt, nu kanske vi kan ha kommit över det värsta och kan blicka framåt igen. Det blir lite dressyrtrim antingen på utebanan eller via en uteritt i morgon och så är der dressyrträning på torsdag, och hopptävling på söndag igen. Så mycket roligt!

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Så fin!

Svar: Visst är hon :D
Linda Enarsson

2015-04-14 @ 12:09:16
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0