Det finns fortfarande hopp

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Jag kan ärligt erkänna att jag inte haft motivationen till allt som har med stallet att göra. Eller rättare sagt, jag vill vara i stallet men ridmässigt så funkar vi inte just nu. Vår svacka har varit lång nu och jag börjar tro att vi aldrig kommer att starta några mera tävlingar. Men idag fick jag se lite ljus i tunneln. Vi fick till ett helt okej ridpass på ridbanan idag, det är en lång väg kvar men idag visade både jag och Corona på att vi kanske klickar i alla fall. För när vi väl får till det, så kan jag nog tro att vi är rätt snygga att titta på!
 
Så Corona fick idag stå med belöningen slicksten och på med sin nya Back on Track ryggvärmare som vi vänjer in. Tack och bock sa Corona för att sedan gå in i boxen och sova en stund innan det var dags för kvällsmat. Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0