Det är roligt med snälla hästägare

 
Godis så det kommer ut genom öronen! Haha, när hästägarna kommer på besök innan jul blir det presenter!
Men annars rullar det på i stallet, en till häst har fått åka hem för julledighet, så nu har vi "bara" 10 hästar i stallet. Det blir lite mera lättjobbat, och småttingarna har lite vila, så det blir lugnare till efter nyår i alla fall. En häst är såld med, och åker i början på nästa år. Men som jag förstått det så kommer stallet fyllas på igen under årets början. Många fina unga talanger ska visas på treårstestet, spännande!
 
På bilderna har jag Joie till vänster, hon är helt klart den roligaste hästen att arbeta i pessoaselen! Sedan kommer en selfie med Jäger, klart den vackraste hästen i stallet, alltså tvåa efter min egen! (; Och på de sista två bilderna tar Frasse en tupplur. Det är så fina och trevliga individer i stallet, och det är så roligt att lära känna dessa djur och få arbeta med dom, det säger ganska mycket om hur bra jag trivs här!

Kommentarer
Postat av: Ellen - tävlingsryttare

Så snällt! Ser himla mysigt ut!

Svar: Verkligen supersnällt! Vi har ätit godis i flera dagar! :D haha
Linda Enarsson

2016-12-25 @ 15:27:32
URL: http://ellenshorselife.blogg.se/
Postat av: josefine

Hej! Är du fortfarande nöjd med din Lippo Azzario Alto? Hur stor tum valde du och hur lång är du?

Funderar på vad jag borde ha.. Ligger mellan 16,5-17". Är dessa stor eller normal i storlek?

Tacksam för svar till min blogg eller mail! :-) MVH Josefine

Svar: Hej! Jag är supernöjd med mig Lippo, fin kvalité och ser ny ut fortfarande! Jag är 166 cm och har en 16,5". Jag hade ut sadelutprovare som valde det som passade mig. Så jag rekomenderar helt klart sadeln om du känner dig tveksam! :)
Linda Enarsson

2016-12-27 @ 19:48:28
URL: http://minfux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0