En effektiv söndag

 
När man vaknar innan väckarklockan, och visarna står på 07.00. En söndag. Haha.
Men det har varit en bra dag, jag har städat i ordning på mitt rum, alltså ligger det numera inga kläder på golvet längre! Haha. Hälften i garderoben och hälften på golvet... Nu är allt på rätt ställe! Har även hämtat in tavlan från bilen, varit en sväng till ICA, fixat stallet och borstat på Corona, som idag har fått vila.
 
Sedan har jag stått i köket, chokladmuffins, tekakor och middag med matlådor har fixats! Känns bra inför ännu en jobbvecka! Har även tvättat en hel del, typ så det är fullt i torkstället... Haha. Men då är det gjort för ett tag framöver! Nu blir det att kolla film eller se om det finns något bra på tv. Sova tidigt för att orka upp i morgon och vara i stallet till 6.30!
 
Snacka om att jag trivs här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0