Ett gäng hästar motionerade

 
Här går det undan! Ännu en träning har ridits, nu börjar det att hända saker på riktigt! Vi har lång väg kvar. Men vi är på gång, och det är så roligt! :D Annars har Corona blivit vaccinerad och har nu några lugnare dagar. Det är hon välförtjänad av då hon går från klarhet till klarhet i träningen. Så roligt!
 
Igår fick jag rida Quickan med, Bellas fina häst, mycket rolig häst! Aningen annorlunda mot Corona kan man säga. Otroligt vilket steg! Får se hur mycket jag hinner rida henne när Bella är borta, men hoppas på några pass till då hon är rolig att rida.
 
Och i stallet så jobbar jag nu i två dagar helt själv med J's hästar, det går över förväntan med att hinna med allt. Superkul! 11 boxar mockade, alla höpåsar, sopat och snyggt, 3 hästar motionerade och så var det sedan dags att gå in och äta middag. Idag har jag då alltså lyckats med att mocka Broadways box på endast en kärra! Måste dokumenteras för det lär vara enda gången jag lyckas med det! Haha.
I morgon kör jag själv igen, samma taktik som idag blir det nog och så kommer Johanna på kvällen och gör mig sällskap på lördag i stallet. Oj vad fort stallet kommer gå då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0