God jul alla fina!

 
Julafton är förbi, jag är ledig alla juldagarna och det känns skönt att vara hemma i Örybuhus igen och bo hos mamma över en natt. Julafton igår firades med släkt, men dagen började i stallet med mitt hjärta innan jag styrde bilen mot bror min och firande hos han hela dagen med familj.
 
Har fått avnjuta god mat och trevligt sällskap hela dagen! Alltid trevligt. Fina julklappar har jag fått med, är så nöjd! Fick en Stierna fleecetröja, Ryttarpepp armband, som passar in väldigt bra just nu känns det som! Även choklad, strumpor, pengar och en supersmidig flaska som man kan fylla med frukt för att ta smak av! Kommer bli perfekt i stallet senare! 
 
Hoppas ni har haft en lika fin jul som jag har, och God Jul till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0