En fin vän på en fin häst

Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Vad ska man säga när man får följa med ett så fint ekipage på träning? Alltid kul att fota fina flickor!
Och när jag nu får se skillnaden, fick se dessa två i höstas, ojoj. Vilken förändring! Det är som natt och dag, så sjukt fina som dom blivit! Det är verkligen galet roligt att få följa ett ekipage på detta sätt. Och se hur dom kämpar tillsammans, båda är väl ungeför lika envisa. Inte lätt med två kvinnor som ska komma överrens! Men dom är som handenn i handsken-ekiage!
 
Har jag tur att min stallägare godkänner allt, så får jag "låna" hem Vega för en vecka när Johanna är borta på semester. Det vade verkligen varit galet roligt om allt funkar. Att hjälpa Johanna att hålla igång Vega så att de kan ut och tävla veckan efter. Inte lätt när jag som vän ser till att hon anmäler sig till tävlingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0