För första gången

 
Nu är det gjort, och målet inför 2017 är satt!
I fredags red jag på kandar för första gången, men hjälp av Angelika fick vi till det rätt bra får jag säga! Fick inte till några bra bilder på damen, så fick ta en bild från filmen som gjordes. Mycket kul att se hur det ser ut när man rider en svårighet högre.
 
Nästa år blir målet att starta MSV B, om min planering går bra, ska det vara gjort till hösten. För jag har mera att berätta, men som får vänta lite till, allt är så rörigt hemma och jag måste få ordning på saker och ting. Men självklart ska ni få reda på alla snaskiga detaljer, alldels snart!
 
I morgon väntar en lång dag, börjar med utsläpp, för att sedan ska två hästar skos och intaget ska göras. Där i mellan ska jag hinna med att ringa ett gäng samtal, ta en tripp till Uppsala, och förhoppningsvis Tierp med, annars för Tierp tas på tisdag. Mycket som ska ordnas och fixas innan avresa på onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0