Mot nya STORA äventyr

 
Corona är nu installerad i sin box, ser ganska nöjd ut faktiskt.
Idag har jag tagit det stora steget, både jag och Corona har flyttat. Vi huserar nu i Örsundsbro, närmare bestämt på Hormesta Säteri. Där jag börjar arbeta för Jonathan Medin, och hans unghästar.
 
Med tanke på hur min höst har sett ut, med att gå ur ett förhållande sedan 5 år tillbaka, knappt haft jobb, inbrott, koll av Coronas ögon, oro och annat skit. Så känns detta så bra! I morgon kör vi första passet, då jag även vill ha koll på min dam, hur hon mår och hur allt går.
 
Jag är då bosatt i en lägenhet som sitter ihop med ridhuset, helt okej! Med bra avstånd ner till stallet. Nu ska min negativa trend vända hade jag tänkt, och mitt mål för 2017 är att starta MSV B, vilket inte känns omöjligt med tanke på hur min situation ser ut i dagsläget! Ska bli så kul att börja rida igen när svullnaden gett med sig på Coronas framben! Är så sjukt taggad på vad livet har ett ge mig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0