Han som alltid är med

Foto: Evelina | Nikon D750 + Tamron 70-200/2,8 G2
 
Ett stort tack, vill jag ägna min pappa. Som alltid ställer upp på mig. Han är den som alltid är med på allt som händer runt Corona, från att lasta hö till att åka med på tävlingar och grooma. Han ställer upp och följer med mig, även nu när jag har flyttat och han har över en timme att bara komma till mig och Corona. Han är den som jag litar på till 110%, han är min pappa och jag älskar han för det han gör för mig och Corona. Han är overdelig i mitt jobb med Corona, och är en stor del i att jag ens kunde köpa henne. Att ha en sådan människa i sitt liv är helt obeskrivligt, vad det betyder mycket.
 
Han är den som ser till att jag håller nerverna i styr på tävling, att jag åker säkert med Corona i form av både bil och släp, och är framfrallt min största stöttepelare och som alltid tror på oss. Den tävlingsmänniska som han är, smittar av på mig och man försöker efterlikna den mentala styrkan han har. Att kunna behålla lugnet när något går fel och bara göra om, att tänka nytt. Där har jag mycket kvar att lära, men han är med och styr mig åt rätt håll. Tack pappa, för att du alltid finns där och ser till att jag kan hålla på med det jag älskar. Tack pappa och fytusan vad jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0