Resultat Enköpings RK & KoRK

Nikon D750 + Tamron 70-200 G2
 
22 april Knivstaortens RK
LA:3 - 66,42% 6e plats!
Fin känsla på framridningen, tappade det tyvärr lite inne på banan. I alla fall i travdelen. Hade sämsta skänkelvikningarna ever. Haha. Men galoppdelen vägde upp och räddade mig lite. Fick även min första 7a på ryggning! Överlycklig för den! Hade även 7or rätt igenom på skritten, snacka om att det går att jobba fram bättre gäng på hästar! Vilken tur att jag får så bra hjälp nu för tiden.
Mitt resultat hjälpte tyvärr inte tillräckligt för laget, men det blev en ind 6e plats!
 
17 april Enköpings RK
MSV C:2 - 61,11%
Debuten i denna klass, hade en väldigt bra känsla på framridningen och lyckades behålla den in på banan. Men domaren dömde lågt och hon gillade inte oss, tyvärr. Men så är det med bedömningssporten!
Jag tyckte att vi lyckades bra på banan och hade en del ljusglimtar. Såklart mycket att träna på, som vanligt. Men med träning så ges det resultat till slut.
 
Och här hade jag kunnat skriva en hel roman om hur det känns att tävla just nu, men jag skippar den och hoppas att känslan jag bär på ska släppa och försvinna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0