Resultat Lurbo RK

 
Idag har årets första start gjorts! Det kändes bra inför starten redan i veckan och jag har fått en massa hjälp av J!
 
MSV C:1 - 63,19%
En fantastiskt bra känsla på framridningen, hade henne på rätt ställe så att säga. Kändes så roligt att vara på tävling! Väl inne på banan så spände Corona till och jag blev aningen för hård i handen, som jag upptäckte alldeles för sent, nästan hela programmet han ridas innan jag rättade mitt misstag och det flöt på bättre. Hade en del missar, båda enkla bytena var dåliga. Haha. men i stället hade vi bra på travlängningarna och förvända galoppen. Mycket nöjd med dagen och det känns lovande inför kommande starter.
Nu får vi bara forsätta att träna, träna och träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0