Så barnsligt glad

 
Hur överlycklig kan man bli för lite kameraprylar?
På en skala 1-10, en lätt 12a.
Jag har äntligen handlat lite nya saker, bland annat ett till batteri till backup och en extra batteriladdare som kan ladda två batterier samtidigt, Hur smidigt?! Haha.
Det har även tillkommit en ny kamerarem, en IR utlösare och en sele. Min sele som troget varit med mig på så många tävlingar genom åren, gav upp i Bromma och gick sönder. Efter kanske 10 års tjänstgöring. Men jag klarar mig inte utan den, så en ny klickades hem bara några minuter efter att min gamla gått sönder.
 
Nu fattas bara nya objektiv, en Tamron 85mm/1,8 står högst på listan. Därefter vill Tamron 24-79/2,8 G2 gärna hamna i min kameraväska. De skulle kompletera mina objektiv så mycket och de skulle kännas rätt komplett. Om man nu inte vill slänga in ett Nikon 200-500/5,6 oxå, som inte heller hade suttit fel. Men drömma kan man på alla dom objektiven, kan ev ha råd med ett av dom detta år. Så det är bara att jobba vidare och prioritera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0