En liten flytt till nytt

 
Idag var dagen kommen, då Qira fått flytta till ny fin hage och trevliga hästar. Det känns såå skönt! Att allt äntligen är klart, för denna stress att inte veta vart man ska flytta sin ögonsten, där hon ska ha det bäst. Men mitt val känns så troligt bra och hon kommer att bli så väl omhändertagen och ses som en princessa!
 
I denna hage går även en av Qiras gamla kompisar, nämligen Fideli från samma bete som hon stått på sen jag köpte henne. Så det mötet var snabbt avklarat. Ett till sto och en valack står även i hagen, för att ge kärlek, uppfostran och bus i en härlig kombination!
 
Nu är det bara att invänta till hösten -19 då hon ska få flytta hem till mig, men jag ser fram emot en spännande vinter, full med nya lärdomar och nya bekanstskaper, att bättra på våran relation till varandra och få ha det sådär buskul tillsammans på nya äventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0