Hon som smälter mitt hjärta

 
På vägen hem från stugan blev suget efter Qira enormt. Så det fick bli en sväng förbi, och när man kommer fram så traskar denna söta, lilla varelse direkt mot en. Mitt hjärta smälter!
Denna sociala, söta och fina lilla hästen, vad du betyder mycket på så kort tid. Kan inte förstå att du så fort har tagit mitt hjärta och den plats du fått, lämnar du aldrig. Mitt älskade lilla hjärta!
 
Under helgen har jag följt 3-årstestet på Strömsholm, och wow! Vilka fina 3 åringar som finns, och dessa bara från Mälardalen. En liten dagdröm, till det är dags för oss, för lilla Qira, att visa vad hon kan. Det första stora målet som ridhäst. Att gå 3-årstestet. Men vi tar ett steg i taget, ingen av oss har bråttom. Allt ska fixas i lugn och ro. Men längtar, det gör jag. Och Qira kommer glänsa och vara finast när det är dags, för oavsett resultat, kommer hon vara bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0