Jag ska klaga

På mig själv, jag hinner eller orkar inte blogga. Idag var temperaturen uppe i 30+, jag sitter som död i tältet eller står och smälter bort på banan. Det har varit många kunder idag och inte mycket till vila när alla kommer.

Jag hoppas att det inte drar ut allt för mycket på tiden i morron, orkar verkligen inte med en heldag till 8-9 igen. Det tar kål på mig.

Jag vill träffa en massa roliga persioner nu oxå, Jossan ska jag få träffa på tisdag, spikat! Oj så länge sedan det var, för länge går det mellan vi träffas, vi måste bättra oss :D
Måndag blir det förhoppningsvis stan med Dessie, har bestämt mig för att köpa ny mobil, min klarar inte länge till. Så det ska nog införskaffas om jag hittar någon bra. Sen har jag sådan shoppinglust att jag inte bör ha så mycket pengar som jag har just nu. Men de ska gå till att betala av kameran, så måste jag tänka (; hahaha! Undrar hur länge de kommer hålla? :'D

Duschen kallar, sen ska jag fixa lite till i morron. Kolla tv får det bli oxå, kanske att något bra går, vad vet jag :)


Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

sv, varsågod =) händer idag då =)

2010-08-15 @ 18:53:55
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

tänk att jag jobba i långbyxor =O



sv; a precis ;D

2010-08-15 @ 19:12:20
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

sv; jaaa xD och bara hundar fram och tillbaka, springa hit och dit o.s.v XD

2010-08-15 @ 19:47:08
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill se bilderna från Tierp!! :D

2010-08-16 @ 10:34:41
Postat av: Anonym

när kommer bilderna från helgens tävlingar för st. häst i tierp upp?

2010-08-16 @ 22:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0