Brorsans bil!

Min bror håller på och meckar ihop sin egen bil, alltså. Han har köpt en kvaddad bil som han nu bygger ihop till en ny :)
Han ville att jag skulle redigera i photoshop en sak i fram, om de skulle bli snyggt. För när dom väl har börjat skära i plåten så kan man inte ångra, om man inte köper en ny för flera tusen (;
Iaf så gjorde jag ett försök, inte snyggt men ändå! ;D

Regiering av mig på den undre!

Sen så ville han att jag skulle sätta ihop en bild som han kunde ha som bakgrund på datorn, och tyvärr blev den grymt misslyckad! Måste göra en ny sen :) Och kolla om ja kan få lite flera bilder så de blir lättare.

Collage gjort av mig!

Sen som ni kanske kan lista ut så ska bilen bli orange, delarna på den undre bilden är redan lackade? och klara. Haha jag kan inte bilspråket! :'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0