Header

Nu har jag fixat en ny header, blev inte nöjd med den så kommer nog att göra en ny snart igen (;
Problemet är att, jag vet inte vad jag ska ha för bilder på headern som representerar mig längre. jag vill inte Använda bilder på andras hästar, även fast det är själva foto, inga bilder på Bounty, hon ska ändå säljas. Inga på Janne, för han rider jag inte längre. Jag har ingen annan häst som jag är mycke med heller, så får väl vänta och se om jag hittar nån.
Den ja har nu är oxå väldigt tråkig, bara en massa naturbilder på den :(
Ååh inget är lätt längre...

Kommentarer
Postat av: MELLLIIE

Varför ska Bounty säljas? :(

2010-02-06 @ 20:36:29
URL: http://mellliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0