Hoppas på att komma hem tidigt!

Får se när jag kommer hem, vi har ingen Information och Layout utan vi ska jobba så mycket vi kan och sen vet jag inte, hoppas på att få komma hem tidigare än vad vi brukar. Alltså är det 3 el 4. Vill åka med 2 tåget!
Även fast ja kommer hem tidigt så vill jag inte åka ut till stallet, är hellre hemma. Men känner mig så taskig och så måste jag ha en ursäkt till att vara hemma i dom är 3 dagarna. Får se hur de blir.

Ska iaf kolla på lite mera avsnitt av Ghost Whisperer när ja kommer hem, såå jäkla bra serie! Hoppas att nån kan ladda upp säsong 4 med svensk text så man kan få kolla på den med (; Men de verkar ta en evighet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0