Kungsberget!

Idag blev en hel dag i Kungsberget, och ni vill inte veta vilken j*vla känsla! Fyfan vad härligt att vara ute i backen igen :D
Första åket, svichade ner snabbt som tusan och sen åkte jag i princip hela dagen utom typ 2 raster för lite utfodring. Nu längtar jag efter Åre!
Jag som tänkte att första gången jag åker skidor på aslänge, tar inte med kameran. Men vad händer? Jo jag ser perfekta möjligheter till att få helt sjukt underbara bilder! Bl a när solen tittade fram mellan träden och liften var alldeles framför :') Åååh vilka bilder det hade blivit!

Bara för att det är skidor, min bror på bilden (; Jag kom faktiskt 4a i en fototävling med denna bild!

Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0