Läsarfråga


Hur ofta äre hoppning på spec irdotten? Om man skulle ha lektionshäst skulle det vara jättedyrt? Eller får man ens ha det?


Hej Sofia!
Man har dressyr, dressyr, hoppning. Så var 3e vecka är det hoppning, ibland kan det ändras så det blir oftare. Jag har för mig att det kostar 80 kr att hyra lektionshäst och det är för enstaka gånger som man får hyra, men har inte så stor koll på det.
Själv har jag ingen häst på spec idrotten och vi förösker reda ut hur vi ska göra. Om det blir lektionshäst eller ingen ridning alls.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Okej.. :/ Ja, jag vill ju vara med på hopplektionerna också, men då vill jag ju kunna lita på hästen :P Hmm.. Fast.. Om vanessa skulle köpa Hickory, kanske jag kan få låna honom för 1h hoppning var tredje vecka. Det borde han ju inte dö av :P Frågan är bara om Vanessa skulle dö av det ^^

2010-02-17 @ 21:47:54
URL: http://arabflickan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0