Vilka bloggar läser jag?

Jag läser faktiskt några bloggar varje dag, kända som inte kända. Tänker ta och skriva lite om dom här :)

Isabella Nilsson
Läser hennes blogg varje dag, följer även hennes bdb där hon skriver när hon har uppdaterat bloggen. Hon skriver så fantastiskt bra, man förstår och sätter sig in i hennes situatuiner och tänk på olika saker.

Bild lånad från Bellas blogg.

Mikaela Zimdahl
Hon skriver om sin vardag med sina hästars träning och tävling, tips om utrustning, ridövningar och har ofta frågor som läsarna ska besvara på. Allmänt kul att kolla in hennes blogg, uppdaterar relativt ofta med.

Bild lånad från Mikaelas blogg.

Karin Warnmark
Skriver mycket om häst- och ryttarutrustning, har ridövningar och mycket om ryttarens olika sätt att rida. Skriver även om de kända ryttarna när dom har tävlat och presterat bra.

Bild lånad från Karins blogg.

Fokis
Så kul att kolla in hennes blogg för alla saker som hon lyckas hitta på, allt från de konstigaste till fina och användbara saker. Hon använder även mycket fina bilder.

Tierps Ryttarklubb
Läser denna för att hålla mig uppdaterad om vad som händer på ridskolan nu när inte jag rider eller är där så ofta.

Alexandra "Kissie" Nilsson
Vem är inte intresserad av en blond tjej från storstan som är så patetisk som henne? Oj då, nu var jag väldigt ärlig, nej men det är kul att läsa om vad de hära "storstadstjejerna" gör om dagarna (;

Josefine Persson
Läser ALLTID, varje dag vad Jossan har att skriva. Kul att läsa vad ens kompisar gör när man själv inte är där :)

Bild fotad av mig.

Elin
Otroligt duktig fotograf! Väldigt duktig i photoshop oxå, har gjort mycket häftiga grejjer där. Kolla in om du är fotointresserad! Tyvärr är hon väldigt dålig på att uppdatera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0