3 timmar data! + spruta

Skolan blev lite jobbig, efter lunchen blev det ca 2-3 timmar data på raken ungefär. Men tur så var jag tvungen att gå tidigt för att åka till sjukan! Inte kul alls :(
Fyfan jag började nästan gråta när vi hämtade ut sprutorna på Apoteket. Jag hatar sprutor! Det finns inget värre än när någon sticker in en nål i kroppen på en :/
Så iväg till Team 1 och försöka betala, tog evigheter! Datan var superseg och så tog hon fel betalt :O Duktigt!

Och så kom vi in hos någon Maria?, tror jag hon heter :)
Pratade ett tag med henne, så skulle jag ta första sprutan, satte mig på sängen och kollade bort från henne om hon skulle ta fram den. Hon tyckte att ja skulle lägga mig ist och så fick det bli.
Låg och halvt hyperventilerade, försökte att inte gråta och bara ta det lugnt och slappna av. Ja så här blir jag när jag vet att ja måste ta/se en spruta.
Hon smörjde in nåt kallt grejs på  armen och så satt hon o klämde på armen för att hitta muskeln. Typ precis när hon skulle sticka så spände jag mig och började vrida och höll på. Så höll vi på i typ 15 min. Ja ni hör väl att detta är de bästa jag vet (;

Till slut så stack hon in den och FYFAN vad det gjorde ont! Spände mig i början, så försökte slappna av men aah, de gick inte så bra :( Ja blev lite svimfärdig...
Men satte mig på en stol medan Sofie oxå skulle ta, satt och stirrade in i ett hörn med en massa sladdar. Kunde inte ens se på´t. Så vare klart och man fick äntligen gå! Var tvugna att sitta i väntrummet ett litet tag om nåt skulle hända oxå, men inget hände! Tur (;

Kommentarer
Postat av: Sara

vad tog du för spruta?

2010-01-14 @ 20:27:30
Postat av: Linda

Usch för sprutor, när jag skulle ta svinis i skolan fick jag vända i dörren för att jag grinade. Sen fick en kompis följa med och jag höll skolsyster i handen när den andra tanten stack. x)

2010-01-14 @ 21:47:30
URL: http://handgrenades.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0