Skola och fota! + lite träningsverk

Snart bär det av till skolan, slutar 4. Sen tar man bussen med Sara? till ridaskolan och ska kolla och fota när en grupp ska hoppa. Ska bli trevligt att komma dit och träffa alla nu! Var så länge sen :')
Kameran får juh ta och hänga med till skolan, jag har själv vart duktig och fotat några egopicts först, men man får väl se hur mycket bilder det kommer att finnas efter (;

Jag har även märkt att jag har träningsverk efter handbollen igår på idrotten, ao! Inte skönt precis, har i höger rm och lite i benen. Jaja är man dålig på att träna så får man ta sånna hära smällar (; Men nu när jag verkar ha fått lite mera tid som inte går till hästen så kanske jag kan börja att springa, skulle så gärna vilja tävla längd och 100-meter igen! Får se hur det blir med det iaf, nej nu ska jag fixa det sista innan jag går ner till tåger.

Kommentarer
Postat av: M E L L L I I E

Svar: Vad kul! :)

2010-01-20 @ 21:18:25
URL: http://mellliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0