Åååh!



Var in till Uppsala idag, lämnade in kameran till ElGiganten, gick suveränt! Ska ringa ett nr så skickas den senare till Nikon för reparation.

I väntan på bussen gick jag in och kollade kamerorna, tror ni inte att jag ser min älskade Nikon D300s?! Tänk om jag kunde fått med mig den hem :') Vilken dröm! Men tyvärr fick jag bara pilla och titta lite på den :(

Klockan är mycket, måste börja med maten, sen ska jag fråga ut pappa! Och hoppas på att kunna få ringa ännu ett samtal men denna gång ett mycket roligare :D

Efter maten blir det nog att bada, härligt!

Kommentarer
Postat av: Rosanna Zimdahl

sv hahah okej:D

2010-07-07 @ 17:55:21
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0