Ännu en tidig morgon

Sitter vid bordet och inväntar min klass, Elin fotar första klassen idag, sen kör jag 2 st i rad (få starter) och sen tar Elin sista klassen. Det går prima! Vi har räknat ut hur mycke vi tjänade igår och det blev vad vi hade räknat ut innan gårdagen. Idag hoppas vi på att tjäna mera :D

Vädret är på topp! Sol, med liite liite moln men de är bra ändå :) Idag är det faktiskt så att några som jag känner ska hoppa, kul! Jag ska även fota de, fick en av klasserna dom hoppar.

Nu ska jag göra nytta genom att ladda upp bilder på Elins hemsida så de är klart till hon åker till Falsterbo i morron, du får ha det så kul då Elin :D Själv ska man vara hemma och jobba, träffa en massa personer och försöka steka bort den extremt fina brännan jag fått efter gårdagen och som kommer vara värre efter idag (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0