Gästblogg på G!

Linda har dragit ut till landet och gett mig den stora äran att gästblogga!

Jag heter Lisa Härdén och har tävlat mot Linda ett ex antal gånger på ponny. Första gången jag såg henne var uppe i Tierp och tävla. Hon tävla janne. Kommer ihåg att jag var skit arg då Linda slog mig med 3 hundradelar. Haha jag kunde knappt vara glad när jag tog emot andra priset för jag visste hur nära jag var en vinst.

Nåja tänkte berätta lite om mig själv. Har två hästar en ponny som heter Silca Surprize och en stor häst som heter Volga. Silla är 14år och jag har haft henne i lite mer än ett år. Vi har tävlat upp tom LA men har vinster upp tom LB. Volga har jag haft i fyra år tror jag. Hon är tolv och har gått med mig upp tom 1.25.

Har ni några frågor är det bara och skriva en kommentar så ska jag försöka svara på dom så fort det går! :)


Silla uppe i Tierp, första gången jag såg linda! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0