Kameraköp?



Nej, nu har jag tröttnat, tröttnat på att ringa till Media Markt hela tiden, för att sedan bli besviken när de aldrig får in några kameror. Nu skiter jag i dom! De får fan vara utan mina pengar, beställer någon annastans ist, där jag vet att de går fort iaf.

Så hej Cyberphoto! Nu gäller det bara att få mamma att vilja gå med på att köpa paketpriset iaf (; Det får vi hoppas! För då har jag allt möjligt nytt, inte bara kamerahus, utan ett till minne, ny väska, obj och batterigrepp! Skulle sitta sjukt bra med allt det! Men priset är juh en annan femma. Men jag har mera nu, så nu måste hon gå med på´t (;

Kommentarer
Postat av: emil e

cyberfoto är hur bra företag som helst! dock lite dyra grejor!

2010-07-26 @ 14:35:13
Postat av: Rosanna Zimdahl

hur mycket är paketpriset om du skulle köpa d3000? för jag vill ooxå ha en sån ;)

2010-07-26 @ 20:25:58
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0