Mot ridskolan!


Förra året under Kråkhoppet, Foto: Jag

Ska alldeles snart bege mig mot ridskolan, är nämligen fixarkväll där. Snart är de nationella hopptävlingarna för häst och ponny och då ska det vara snyggt på anläggningen :) Jag ska tyvärr inte vara med som funktionär under detta år, det som är så sjukt roligt! Men istället ska jag vara där som fotograf :D Jag och Elin, (ElindaPhoto) ska nämligen fotografera under båda helgerna, varje dag och varje ekipage i varje klass. Så roligt vi ska ha! Men så slitna vi kommer bli (; Pengar hoppas jag på att vi tjänar även, skulle vara roligt om vi fick in lite slantar :)

Nej ska hinna spela lite inann vi åker, jag är nörd!

Kommentarer
Postat av: Emelie Källman

svar: Men typ fotoinfortmation, hur du gör & inställingar och sånt :)

2010-07-27 @ 18:17:53
URL: http://mellliie.blogg.se/
Postat av: Sofia

Okej... :(

2010-07-27 @ 19:41:21
URL: http://stockholmsryttarna.blogg.se/
Postat av: Dessie

spela? xD

2010-07-28 @ 00:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0