Så bäst!


Lisa Ehlton och True Mine, Foto: Jag

Har mejlat till en ridklubb och har nu fått svar, jag och Elin ska köra 2 helger i rad och fotografera! Det blir hela 7 dagar tävlingar på 2 veckor (; Härligt! Och det roliga är att de är inga små tävlingar utan självaste Ponnymeetinget och Kråkhoppet, upp till MSV A för ponny + Ridsport Pony Cup och upp till 150 cm hoppning för häst! Hur coolt är inte detta? :D

En sak som jag inte berättat för er är att Agria har kontaktat oss och är intresserade av bilder, vi ska bara komma överens om pris och annat smått (; Sen har vi även kontaktat Tidningen Ridsport och ska fotografera för dom! Så i augusti kommer ni kunna se mina och Elins bilder i Tidningen Ridsport! Inte dåligt :D

Kommentarer
Postat av: Elin:D:D

Vi är BÄST!!:D

2010-07-09 @ 21:35:37
URL: http://ponntoryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0