30 juli :D

Jag älskar när jag glömmer något! Som idag till jobbet, vet att min nagel har spruckit, vet att jag fastnar i allt, så jag brukar sätta en tejp runt nageln (jag vet de är sjukt) men jag gör´t :) Tror ni inte att jag glömmer det idag? Tror ni inte att jag fastnar i nåt och halvt drar av mig hela fingret (kändes det som)! Så typiskt mig (; Så nu har nageln fått bli liiten, klippte av mig den när ja kom hem :D

Sen att jag inte kunde somna om när jag kom hem var ännu roligare! Så nu kommer jag att få vänta till kl halv 5 innan nåt ska hända, jippie... Men det ska hända något väldigt roligt då (; Nämligen, jag ska träffa min älskling! <3 Har itne träffat han sen förra söndagen :')

Och jag är typ hyperglad åt allt känns det som, nya kameran är beställd, häääääärligt! Nu hoppas jag att gamla kameran vill komma tillbaka någon gång :)

Rummet har nu fått ett målat tak oxå, det börjar ta sig :) Ska ta mig ner mot grosshandlarn och kolla om tapeterna har kommit, skulle sitta fint de (;

Kommentarer
Postat av: Rebecca

helt klart! :D nästa helg blir det drag i öregrund, dra in då? ;)

2010-07-30 @ 15:16:08
URL: http://rebeccaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0