Vadå ska allt betyda nåt?

Säger att jag ska göra saker, sen så gör jag det inte. Vad är det med mig?

Jag är iaf klar med bilderna som ska upp i portfolion på hemsidan, sen har jag nog valt ut rätt bilder som lag vill skriva ut, extremt svårt var det iaf. Sen måste jag städa klart i mitt rum, eller rättare sagt, kasta ut allt ur mitt rum. Tapeterna lär komma snart, och jag hoppas att min kamera kommer i veckan.

Vilket onödigt inlägg.

Jag känner att mitt bloggande är så oerhört uttråkande, skriver inget intressant, bara skriver för att skriva. Måste ta och fixa det, så att det blir intressant läsning. Sen får ni gärna fortsätta att anmäla er till tävlingen.

Vill ni bara läsa om hur/vad jag fotograferar, hur jag utvecklas, vad jag fotar, vilka inställnignar? Eller vill ni ha mera av mitt privatliv, som jag nu har lagt lite på sidan och skriver mindre och mindre om. Så, hur vill ni ha det?

Bara för att detta är ett helt onödigt inlägg, och för att det är helt osammanhängande slänger jag in en bild som ine hör till texten på nå vis.

Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: Emelie Källman

Mer foto :P

2010-07-27 @ 15:05:29
URL: http://mellliie.blogg.se/
Postat av: Dessie

privatliv oxå! :D

2010-07-28 @ 00:08:15
Postat av: tove

Jag tycker mer av båda, men mest mer om fotograferingen. T ex utrustning, inställningar, om du har några tips du vill dela med dig av osv :)

2010-07-31 @ 21:38:11
URL: http://toveforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0