Godmorgon!

Snäll syster som väcker en genom dörrklockan! Sprang upp och öppnade men sen kunde jag inte somna igen :( Så gick upp efter att väckarklockan ringt nån gång bara. SÅ en lång morron, hinner mycket.

Nej nu ska jag klä på mig och fixa till mitt rum skulle jag tro, om kompisarna kommer på lördag behöver det inte se ut så här (; Jo tack jag vet, jag äger på att städa!
Därför ska jag nu börja jobba som städare på måndagar :'D Hahaha den där var fan bra! Men ärligt så ska jag börja jobba på måndagar innan skolan, ska nämligen städa golv och lite annat på Vendelgården :)

Kommentarer
Postat av: korvmackaan :D

sv: haha de där ångrar du att du sa sen i sommar, när JAG vann ! :DDDDDDDD

2010-05-26 @ 17:24:17
URL: http://fotografamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0