Listen to your heart <3



Dagarna som varit har bloggningen fått lida. Jag har nog ingen bra anledning till varför, men det är så att jag har spenderat tid med min älskling. Har varit med honom halva lovet iaf, och det känns skönt. Vi har myst, myst och myst lite mera. Det är inte för intet som jag är med han direkt, han är en person som får mycket av min uppmärksamhet, han är den som jag kan vara mig själv med, för han är bäst, för han är min.
Och ibland vill jag koppla bort allt hemma och inte tänka på det som måste göras, och det gör jag bäst med Victor. Så enkelt är det.

Jag kan en enkel mening, som inte ska missbrukas, man säger de 3 enkla orden till en person som verkligen betyder något. Den meningen, de 3 orden, de är vad jag säger till dig, min älskling.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Tänkte fråga en sak, har du lust att byta bild och adress till min bildlänk på din blogg? Jag har dig på nya bloggen :) Jag har ju den där bilden med nissetribute.blogg.se fast har nu en annan bild och adress ;D

2010-11-06 @ 08:54:25
URL: http://charlottelundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0