CyberPhoto

Mamma kom hem med kameran idag, blev något glad! Men det glada humöret varade inte länge... Men tusan så härligt att hålla i min D300s <3 Älskade kamera :')
Satte ihop batterigreppet och kameran, satte i batteri och provade första minneskortet - funkar inte, andra minnet - funkar inte, tredje minnet - funkar inte... Då börjar det bli tungt.

Jag har 3 minneskort, och inget av dom fungerar. H*lvetesj*vlask*t-saker! Vad trött jag blir på detta, så det blir att ringa i morron igen till Cyberphoto och be dom skicka grejs så jag kan skicka tillbaka den igen. Denna gång äre bara det att jag kommer få en helt ny kamera tillbaka!

Jag har hört så många lovord om CyberPhoto, om hur bra dom är och de är bra och snabb leverans/service och allt runt om. Då ska jag lista det dåliga med min order.

 Fick vänta i ca 3 veckor på leverans.
 Kameran trasig andra dagen.
 Får prata med en otrevlig kvinna om varför kameran inte fungerar, för dom fungerade den perfekt.
 Får hem en trasig kamera som inte fungerar men med ett nytt batterigrepp.
 Måste skicka tillbaka kameran för 2a gången.

Så har min order sett ut, har även fått ringa en massa samtal om att flytta fram fakturadatumet, kan inte mer än "älska" CyberPhoto!


Kommentarer
Postat av: ida

hade jag varit du så hade jag skickat tillbaka den för andra gången och sen beställt från en annan sida :) jag köpte min d300s från en annan sida och leveransen tog mellan 1-3 dagar :}

2010-09-01 @ 16:41:37
URL: http://idrus.blogg.se/
Postat av: Emelie Källman { m e l l l i i e }

Trist att det blev så! :(

2010-09-01 @ 17:10:17
URL: http://mellliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0