Jag och Minty


Bara för att jag har en väldigt duktig och schysst vän, så har hon klippt ihop filmerna på mig och Minty från igår. Det är även några bilder i början. Filmen är gjord av Elin, hon är även fotografen till bilderna och filmaren.

Lite kort om ridpasset då, red först fram honom, försökte att få lite längre steg men krävde inte alls så mycket på det. Blev lite galopparbete på det, mest för att jag skulle komma tillbaka till ridning och lugna ner ponnyn lite. Han blir lätt lite tossig och mera hoppar fram än galopperar. Gick super! Lite småskutt på ett kryss och sedan blev det galoppbommar som jag tränade mest på. Gick bra tycker jag iaf :)

Ni behöver inte kritisera min ridning, jag rider inte längre och de få gånger jag rider är väldigt ovana och jag har svårt att hitta tex rytm, avstånd osv. Så snälla, ingen kritik. jag vet att jag inte är bäst, och det är inget jag vill vara heller, jag vill bara rida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0