Jag planerar in...

2 tävlingar ska försöka planeras in, ska ringa/mejla till klubbarna så fort som jag kan så att jag kan boka tävlingarna. Nu behövs det sparas en massa pengar. Det kommer bli en helgalen helg i Globen om jag bara får in pengar, så nu är det planering för fullt med tävlingar som jag själv och både Elin och jag ska åka på och fota.

Jag behöver även göra en beställning på Scandinavian Photo på ca 2000 kr, hur ska detta gå?!
Globenhelgen kommer inte att vara så billig den heller, I need money, money!

Hemsidan ska jag frsöka fixa till oxå, den ser förjävlig ut och måste få sig ett rejält lyft! Portfolion måste även den förnyas, kan inte ha så gammla bilder i den. Borde skaffa mig en riktigt sida. Det får vi se om jag gör, nu äre väl bara att göra det bästa av den jag har :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

har du ngt spec du ska köpa i globen? ;D

2010-09-06 @ 08:43:21
URL: http://fotografamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0