Populär?!


Jossan och Lasse, Foto: Jag

Känner mig sjukt populär för tillfället. På lördag verkar det som att alla ska iväg och tävla så hela 4 st har frågat om jag vill åka med den?! Shit!
Har dessvärre bestämt att säga nej till alla, inte lätt eller kul att behöva välja mellan sina vänner. Så tyvärr, jag åker inte med någon. Acceptera det och respektera det jag har valt, tack!

Fredagen kommer att spenderas i huvudstaden! Jag och Dessie tar oss in och har en härlig shoppingdag som jag endast kan ha med Dessie! Den jäkeln får mig att handla upp alla mina pengar (; Bäst att försöka hålla dom kvar då.
Fredagskvällen och större delen av lördagen hoppas jag spenderas med älsklingen. Hans Bollnäskompis kommer denna helg, sjukt länge sen jag träffade honom! Skulle vara trevligt att se dom båda (; Lördagskvällen kommer att erbjuda en fest, not bad! Not bad! Det gillas väldigt mycke ;D

Nej sängen kallar, skolan 8.55 i morron, endast 2 lektioner + körlektion nr 2! Så slutar runt 1 nån gång. Då blir det hemgång!

Kommentarer
Postat av: Dessie

vi är liiite för bra på att spendera pengar du och jag ;P (aa) hahaha

2010-10-02 @ 17:17:03
URL: http://galenmumie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0