Survivor!

Både jag och körläraren överlevde!


Det gick fint helt och hållet, fick mycket beröm av läraren för att vara 2:a gången jag kör manuellt. Har nämligen bara kört med automatbil :) En gång manuellt innan denna lektion. Så nu har jag lite att träna på till nästa gång.

Matten var det prov på, gick sådär. Kunde ha gått bättre. Men jag är ganska säker på de flesta uppgifter. Svenskan vare att beskriva sitt rum för en kompis, kompisen skulle rita rummet så gott den kunde på ett papper, men den fick inte ställa några frågor. Det var sjukt svårt att försöka förklara exakt vart alla möblerna stod.

Nu ska jag sätta mig med alla miljoner bilder så kommer de under dagen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0